A HVG is a HOPPex-et választotta – tovább bővül a HOPPex

Főoldal / Blog / A HVG is a HOPPex-et választotta – tovább bővül a HOPPex

A HVG is a HOPPex-et választotta – tovább bővül a HOPPex

A márciusi bővítést követően újabb három kiadóval növekedett a HOPPex. A HVG, a SmartSense és a Trinety Media csatlakozásával tovább színesedik a kínálat, immáron tíz magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületei érhetőek el a prémium piactéren.

A három legnagyobb hazai kiadó, a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével indított HOPPex-hez a tavalyi indulás óta már a Webbeteg, a MédiaWorks, a Lapcom és az MNO is csatlakozott. Most pedig három újabb szereplővel bővült a digitális hirdetési felületek programozott eléréséért felelős prémium piactér.

793px-logo_hvg-svg

Az új csatlakozóknak köszönhetően a hirdetők a korábbinál még szélesebb tematikájú médiafelületeket érhetnek el programozott vásárlási eszközzel. A HVG kiadó hírportálja, a hvg.hu komoly látogatottságával, véleményformáló hatásával befolyásos szereplője az online piacnak is. A SmartSense elsősorban a pc/gaming tematikájú kiadványairól ismert, a Computerworld, a GameStar és a PCWorld egyaránt jól csengő nevek számítástechnika területén. A Trinety Media portfóliója pedig meghatározó a bor, a gasztronómia, a wellness és fürdőzés világában, a Borászportál, a Vinoport.hu és a termalfurdo.hu értékes célközönséget tesz elérhetővé a hirdetőknek.

 

„Nagy öröm számunkra, hogy a HVG, a SmartSense és a Trinety Media is a HOPPex mellett tette le a voksát, biztos vagyok abban, hogy mindegyik fél sokat profitálhat az együttműködésből. A folyamatos csatlakozások azt mutatják, hogy a programmatic piac hazánkban is töretlenül fejlődik. Továbbra is várjuk az újabb kiadók csatlakozását is!” – mondta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője. „A HVG Kiadó tudatos és innovatív stratégiájának része, hogy minden fronton figyel és reagál az ügyfelek igényeire. Az online hirdetési felületeink programmatic piactérbe kapcsolása is ennek a stratégiának az egyik eleme. Hosszas mérlegelés után döntöttünk a HOPPex mellett, és bízunk benne, hogy a programozott hirdetésekkel szembeni óvatosságunkat a pozitív eredmények fogják megcáfolni.” – értékelt Kékesi Zsuzsa, a HVG online divízióvezetője.

 

A HOPPex a bővítés mellett nagy hangsúlyt helyez az innovációra, ezért a külföldi trendeknek megfelelően immár lehetséges a platformon kiadói adatokkal megtámogatott kampányok futtatása mellett a mobil- és a videómonetizáció is.

 

A közeljövőt illetően pedig a prémium piactér a hirdetők számára szezonális ajánlatokkal is készül, például ún. PMP-csomagokkal az e-commerce számára kiemelt jelentőségű Black Friday-re.

Ha tetszett a bejegyzés és szeretnél első kézből értesülni a programmatic világ friss híreiről, akkor csatlakozz a Programmatic Pro Facebook csoporthoz! A HOPPex Facebook oldalát pedig itt tudod követni.

Ajánlott bejegyzések

Start typing and press Enter to search