Újabb három kiadó csatlakozott a HOPPex-hez

Főoldal / Újabb három kiadó csatlakozott a HOPPex-hez
Vissza a hírekhez

A decemberi bővítést követően idén tavaszra újabb három kiadóval növekedett a HOPPex. A MediaWorks, a Lapcom és az MNO csatlakozásával immáron nyolc magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületeit kínálja programozottan a prémium piactér.

A három legnagyobb hazai kiadó, a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével indított HOPPex több mint 50 hírportál és tematikus magazin értékesítésével tavaly nyáron kezdte meg működését. A digitális hirdetési felületek programozott eléréséért felelős prémium piactér elsőként decemberben bővítette kiadói körét a Webbeteg csoport és a Marquard Media érkezésével, idén tavaszra pedig újabb három szereplő, a MediaWorks, a Lapcom és az MNO csatlakozott hozzá.

Az új csatlakozóknak köszönhetően a hirdetők a korábbinál szélesebb tematikájú médiafelületeket érhetnek el programozott vásárlási eszközzel. A MediaWorks főként a regionális portálokkal erősíti a HOPPex kínálatát. A BAMA, a BAON, a BEOL, a HEOL, a KEMMA, a SONLINE, a SZOLJON és a TEOL portálok a helyi híreknek köszönhetően jól definiálható, speciális földrajzi célzást tesznek lehetővé, és ezt az irányt erősíti a Lapcomhoz tartozó Kisalfold.hu és Delmagyar.hu páros is. Utóbbi kiadó portfóliójához tartozik még a Bors Online és az ingatlanbazar.hu, míg a Nemzet Lap- és Könyvkiadó az MNO-val erősíti a felhozatalt.

A HOPPex tagjai együttesen 90% fölötti eléréssel rendelkeznek a magyarországi internetezők körében (forrás: Gemius – DKT 15+ belföldi közönség, 2016 január). A piactér az IAB Hungary tagja, technológiai partnere pedig az amerikai Rubicon Project. „Nagyon örülök és büszke vagyok arra, hogy a MediaWorks, a Lapcom és az MNO is megkezdte az elmúlt napokban-hetekben a HOPPex tesztelését. Ez is azt bizonyítja, hogy amit kitaláltunk és megvalósítunk, annak van létjogosultsága a hazai piacon. Emellett célunk, hogy újabb kiadókkal színesítsük a HOPPex-et, tehát továbbra is lehet hozzánk csatlakozni!” – mondta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője.

A programozott hirdetési technológia iránt érdeklődőknek a HOPPex szakértői május 25-én tartanak dupla konferenciát, immáron második alkalommal. A hirdetőket a Buyer Day 9 és 12 óra között, míg a kiadókat a Seller Day 13 és 17 óra között várja. Az eseményekre Facebookon lehet csatlakozni.

HOPPex Seller Day:

https://www.facebook.com/events/1168391166506687/

HOPPex Buyer Day:

https://www.facebook.com/events/170744849976597/

Start typing and press Enter to search

Privacy Preference Center

Feltétlenül szükséges cookiek

Az oldal megfelelő működéséhez és méréséhez feltétlenül szükséges cookie-k. Kikapcsolásukra nincs mód.
A Google Analytics anonim méréséből való opt-outra a lenti linken található böngésző bővítmény telepítésével van mód.

Google Analytics, GDPR Wordpress plugin
Google Analytics [_ga]

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Are you sure?

By disagreeing you will no longer have access to our site and will be logged out.

programmatic specialistaHVG is csatlakozott