HOPPex Days of Programmatic (for Sellers) – 2019.06.04
Idén is megrendezzük a – már lassan hagyományosnak számító – Seller Day-t, azonban immáron új köntösben: itt a HOPPex Days of Programmatic!
Az első napon a médiatulajdonosokat és a tartalomszolgáltatókat látjuk vendégül: szeretnénk választ adni az őket leginkább érintő, aktuális kérdésekre. Ha már tagja vagy a HOPPex-nek akkor azért gyere el, ha nem akkor pedig itt a remek alkalom, hogy megismerkedj velünk!
FIGYELEM! A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Részvételi szándékod kérlek, jelezd nekünk itt: seller@hoppex.hu.
Helyszín: 1037 Budapest, Montevideo utca 9. Central Médiacsoport székház, Földszint
Időpont: 2019. június 4. (kedd)
Kapunyitás és regisztráció: 9:00 – 9:30
Hol van, és merre tart a programmatic Magyarországon? 9:30 – 11:10
- Köszöntő és bevezető 9:30 – 9:40
- Reality check – a programmatic és a HOPPex jelene és merre tart a magyar piac? 9:40 – 10:10
Előadó: Kassai Péter (HOPPex) - Hogyan használjuk ki hatékonyan az inventorynkat? Valóban forgalom függő lenne a jó teljesítmény? 10:10 – 10:30
Előadó: Balsai Balázs (Evomedia) - Brand safety programmatic környezetben 10:30 – 10:50
Presenter: Földi Kata (Indamedia Sales) - Felhasználói hozzájárulások kezelése – kell-e nekünk CMP? 10:50 – 11:10
Előadó: Kassai Péter (HOPPex)
Kávészünet, 11:10-11:30
A magyar programmatic piac közeljövője 11:30-13:00
- 10 példa, hogy az árazás hogyan befolyásolja a programmatic ökoszisztémát 11:30 – 12:00
Előadó: Szymon Pruszynski (YieldBird) - Beépítési típusok – előnyök és kihívások, mire figyeljünk? 12:00 – 12:30
Előadó: Anne-Cathrin Voltmer (Seller Lead – Rubicon Project) - Hogyan alkalmazkodhatnak a tartalomszolgáltatók a kor változó kihívásaihoz? 12:30 – 13:00
Előadó: Gosia Kmieciak (Smart)
Ajánlott bejegyzések