HOPPex Days of Programmatic (for Buyers) – 2019.06.05

Főoldal / Blog / HOPPex Days of Programmatic (for Buyers) – 2019.06.05

HOPPex Days of Programmatic (for Buyers) – 2019.06.05

Idén is megrendezzük a – már lassan hagyományosnak számító – Buyer Day-t, azonban immáron új köntösben: itt a HOPPex Days of Programmatic!

A rendezvény második napján a médiaügynökségeké és hirdetőké a terep: szeretnénk együtt körbejárni, és megválaszolni az őket leginkább érintő, aktuális kérdéseket. Gyere el, szakmázzunk együtt!

FIGYELEM! A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Részvételi szándékod kérlek, jelezd nekünk itt: buyer@hoppex.hu.

Helyszín: 1037 Budapest, Montevideo utca 9. Central Médiacsoport székház, Földszint

Időpont: 2019. június 5. (szerda)

Kapunyitás és regisztráció: 9:00 – 9:30

Hol van, és merre tart a programmatic Magyarországon? 9:30 – 10:30

  1. Köszöntő és bevezető 9:30 – 9:40
  2. Programmatic reality check 9:40 – 10:10
    Előadó: Kassai Péter (HOPPex)
  3. Kellenek-e a jövőben médiatervezők? 10:10 – 10:30
    Előadó: Dobos Krisztián (Mito)

Új hirdetői megoldások a programmaticban 10:30-11:30

  1. Hogyan asszisztált a programmatic a horvát fociválogatott legyőzéséhez? 10:30 – 10:50
    Előadó: Németh Szilvia (Cadreon CEE)
  2. Hatékony videós kampányok programmaticban 10:50 – 11:10
    Előadó: Imre László (Crimtan)
  3. „Újrahasznosított” felhasználói adatok Performance-ra és brandingre is! 11:10 – 11:30
    Előadó: Beluscsák Márk (Omnicom Media Group)

Kávészünet, 11:30-12:00

A programmatic piac közeljövője 12:00-13:05

  1. Változó aukciós dinamikák és ezekhez igazodó stratégia 12:00 – 12:35
    Előadó: Sylwia Sajewska (Buyer lead – Rubicon Project)
  2. Adatvezérelt marketing és perszonlizált kreatívok 12:35 – 13:05
    Előadó: Adrian Biciu (Adform)
Ajánlott bejegyzések

Start typing and press Enter to search