HOPPex Days of Programmatic (for Sellers) – 2019.06.04

Főoldal / Blog / HOPPex Days of Programmatic (for Sellers) – 2019.06.04

HOPPex Days of Programmatic (for Sellers) – 2019.06.04

Idén is megrendezzük a – már lassan hagyományosnak számító – Seller Day-t, azonban immáron új köntösben: itt a HOPPex Days of Programmatic!

Az első napon a médiatulajdonosokat és a tartalomszolgáltatókat látjuk vendégül: szeretnénk választ adni az őket leginkább érintő, aktuális kérdésekre. Ha már tagja vagy a HOPPex-nek akkor azért gyere el, ha nem akkor pedig itt a remek alkalom, hogy megismerkedj velünk!

FIGYELEM! A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Részvételi szándékod kérlek, jelezd nekünk itt: seller@hoppex.hu.

Helyszín: 1037 Budapest, Montevideo utca 9. Central Médiacsoport székház, Földszint

Időpont: 2019. június 4. (kedd)

Kapunyitás és regisztráció: 9:00 – 9:30

Hol van, és merre tart a programmatic Magyarországon? 9:30 – 11:10

  1. Köszöntő és bevezető 9:30 – 9:40
  2. Reality check – a programmatic és a HOPPex jelene és merre tart a magyar piac? 9:40 – 10:10
    Előadó: Kassai Péter (HOPPex)
  3. Hogyan használjuk ki hatékonyan az inventorynkat? Valóban forgalom függő lenne a jó teljesítmény? 10:10 – 10:30
    Előadó: Balsai Balázs (Evomedia)
  4. Brand safety programmatic környezetben 10:30 – 10:50
    Presenter: Földi Kata (Indamedia Sales)
  5. Felhasználói hozzájárulások kezelése – kell-e nekünk CMP? 10:50 – 11:10
    Előadó: Kassai Péter (HOPPex)

Kávészünet, 11:10-11:30

A magyar programmatic piac közeljövője 11:30-13:00

  1. 10 példa, hogy az árazás hogyan befolyásolja a programmatic ökoszisztémát 11:30 – 12:00
    Előadó: Szymon Pruszynski (YieldBird)
  2. Beépítési típusok – előnyök és kihívások, mire figyeljünk? 12:00 – 12:30
    Előadó: Anne-Cathrin Voltmer (Seller Lead – Rubicon Project)
  3. Hogyan alkalmazkodhatnak a tartalomszolgáltatók a kor változó kihívásaihoz? 12:30 – 13:00
    Előadó: Gosia Kmieciak (Smart)
Ajánlott bejegyzések

Start typing and press Enter to search