HOPPex Days of Programmatic (for Buyers) – 2019.06.05
Idén is megrendezzük a – már lassan hagyományosnak számító – Buyer Day-t, azonban immáron új köntösben: itt a HOPPex Days of Programmatic!
A rendezvény második napján a médiaügynökségeké és hirdetőké a terep: szeretnénk együtt körbejárni, és megválaszolni az őket leginkább érintő, aktuális kérdéseket. Gyere el, szakmázzunk együtt!
FIGYELEM! A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Részvételi szándékod kérlek, jelezd nekünk itt: buyer@hoppex.hu.
Helyszín: 1037 Budapest, Montevideo utca 9. Central Médiacsoport székház, Földszint
Időpont: 2019. június 5. (szerda)
Kapunyitás és regisztráció: 9:00 – 9:30
Hol van, és merre tart a programmatic Magyarországon? 9:30 – 10:30
- Köszöntő és bevezető 9:30 – 9:40
- Programmatic reality check 9:40 – 10:10
Előadó: Kassai Péter (HOPPex) - Kellenek-e a jövőben médiatervezők? 10:10 – 10:30
Előadó: Dobos Krisztián (Mito)
Új hirdetői megoldások a programmaticban 10:30-11:30
- Hogyan asszisztált a programmatic a horvát fociválogatott legyőzéséhez? 10:30 – 10:50
Előadó: Németh Szilvia (Cadreon CEE) - Hatékony videós kampányok programmaticban 10:50 – 11:10
Előadó: Imre László (Crimtan) - „Újrahasznosított” felhasználói adatok Performance-ra és brandingre is! 11:10 – 11:30
Előadó: Beluscsák Márk (Omnicom Media Group)
Kávészünet, 11:30-12:00
A programmatic piac közeljövője 12:00-13:05
- Változó aukciós dinamikák és ezekhez igazodó stratégia 12:00 – 12:35
Előadó: Sylwia Sajewska (Buyer lead – Rubicon Project) - Adatvezérelt marketing és perszonlizált kreatívok 12:35 – 13:05
Előadó: Adrian Biciu (Adform)
Ajánlott bejegyzések