2024 a programmatic éve? Eseményünkön tényekkel próbáltuk eloszlatni a szakma tévhiteit

Főoldal / Blog / 2024 a programmatic éve? Eseményünkön tényekkel próbáltuk eloszlatni a szakma tévhiteit

2024 a programmatic éve? Eseményünkön tényekkel próbáltuk eloszlatni a szakma tévhiteit

Az ősz beköszöntével izgalmas szakmai esemény megrendezésére került sor a HOPPex szervezésében, melynek fő célja volt, hogy a szakma szereplői számára tisztázzák a programmatic médiavásárlás körüli bizonytalanságokat, valamint egy kerekasztal beszélgetés során teret biztosítsanak a programmatic ökoszisztéma résztvevői közötti eszmecserének.

    

A programot a HOPPex szakmai előadása nyitotta Zölei Ármin Krizsán ügyvezető prezentálásával, mely során tíz tévhit került megcáfolásra a programmatic marketinggel kapcsolatban. Említésre kerültek a PPC és a programmatic közötti különbségek illetve az előadás kitért a programmatic viszonyáról az RTB és az automatizált vásárlási csatornákkal szemben is.

Az esemény második részében egy gondolatébresztő kerekasztal-beszélgetésre került sor, ahol az ügyfél, vásárlói, kiadói valamint adat oldal képviselői olyan témákat fejtettek ki, amelyek alapvetően meghatározzák a jövő hirdetési piacát és a programozott médiavásárlás fejlődési irányait. A beszélgetés résztvevői Balsai Balázs (Mediaworks), Bálint Barnabás (Central Media), Földi Kata (Indamedia), Jacsmenik Kristóf (Yettel), Pócsik Tamás (AdDIG), Szutor Ferenc (IAB adat munkacsoport vezető) és Umut Yasar (Wise Digital Agency, Justtag) voltak, míg a moderátori szerepet Zölei Ármin Krizsán (HOPPex) töltötte be.

A kerekasztal egyik központi kérdése volt, hogy a szakma mennyire tud azonosulni a 2023-mas IAB Adex hazai programmatic szegmensét érintő csökkenéssel, de szó esett arról is, hogy a magyar piacon futó programmatic kampányok hány százaléka épül ténylegesen adatvezérelt megoldásokra. Terítékre került a Google Chrome 3rd party cookie-k kizárásáról szóló „szappanoperája” is, majd zárásként az Open Market és a Dealek helyzetéről is szó esett.

    

A rendezvény remek lehetőséget biztosított a networkingre is, a kerekasztalt követően a résztvevők kötetlen beszélgetések során oszthatták meg tapasztalataikat és ismerkedhettek meg új partnerekkel, miközben élvezhették a helyszínül szolgáló belvárosi pub finom falatait és a széles italkínálatát.

Fotók: HOPPex / Kelemen Luca

Ajánlott bejegyzések

Start typing and press Enter to search