Ismét HOPPex esemény! Tények és tévhitek a programmaticról – 2024.09.04
Kezdd az őszt a HOPPex szakmai rendezvényén, ahol a programmatic marketing legaktuálisabb témáinak érintése mellett igyekszünk lerombolni minden olyan tévhitet, mely hátráltatja a programozott médiavásárlás további térnyerését a hazai piacon!
Időpont: 2024. szeptember 4. 16:00 órától 18:00-ig, regisztráció 15:45-től
Helyszín: Stifler Beerhouse & Kitchen (1088 Budapest, Rákóczi út 29.)
Az eseményt a HOPPex szakmai előadásával kezdjük, mely után gondolatébresztő kerekasztal beszélgetéssel, majd finom falatokkal és széles italkínálattal várunk mindenkit. Az esemény látogatása ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
Fotók: Polyák Attila – IAB Hungary
Miért fontos, hogy ott legyél?
- Érezted már úgy, hogy bizonytalan vagy néhány kérdésben a programmatic-al kapcsolatban? Ismerősen hangzanak a Brand Safety, Privacy Sandbox vagy a Universal ID kifejezések, de jó volna tisztábban látni a kapcsolódásukat a programozott médiavásárláshoz? Sok éves tapasztaltataink és az elmúlt hetekben kiküldött kérdőívünkre érkező visszajelzéseitek alapján eseményünkön szeretnénk eloszlatni számos olyan tévhitet, ami a programmatic-ot övezi a hazai piacon.
- Szeretnél up-to-date lenni a programmatic legaktuálisabb témáiban? Érdekel, hogy hol helyezkedik el a hazai programmatic piac nemzetközi viszonylatban? Kerekasztal beszélgetésünkön több olyan témakört is érinteni fogunk, melyek jelentős változásokat hozhatnak az elkövetkező évek adatvezérelt hirdetésértékesítésében.
- Több programmatic kampányra volna szükséged, de nem vagy biztos benne, hogy milyen lehetőségek érhetőek el a túloldalon? Rendezvényünk kiváló alkalom a hatékony networkingre, mivel mind a kiadói, vásárlói és ügyfél oldal képviselői is jelen lesznek.
REGISZTRÁCIÓ
Találkozzunk szeptember negyedikén, szeretettel várunk!