A hazai programmatic piac trendjei
Van élet a két óriáson túl a hazai automatizált hirdetési piacon? A HOPPex szerint van, ugyanis a programmatic piactér tagjai 20,6 százalékos bevételnövekedést értek el 2019-ben az előző évhez viszonyítva. A piac motorját a privát megállapodások jelentették, a nyílt piaci vásárlásban már kevesebb tér látszott a növekedésre.
A 3rd party cookie korlátozásával a kiadói adok még inkább felértékelődnek, ami hosszabb távon még inkább a privát dealek irányába viszi el a piacot. Az adatokat először az Evolution konferencián hozták nyilvánosságra.
Ha érdekel, hogy milyen szektorok és hirdetők költik a legtöbbet, és milyen hirdetési formátumok kelnek el legnagyobb számban programmatic módon, tanulmányozd az infografikánkat.
Ha tetszett a bejegyzés és szeretnél első kézből értesülni a programmatic világ friss híreiről, akkor csatlakozz a Programmatic Pro Facebook csoporthoz! A HOPPex Facebook oldalát pedig itt tudod követni.