HOPPex-Enbrite.ly forgalomanalitikai együttműködés

Főoldal / Blog / HOPPex-Enbrite.ly forgalomanalitikai együttműködés

HOPPex-Enbrite.ly forgalomanalitikai együttműködés

hoppex_logo_05_light_blue_final_fulltextenbritely logo

 

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. A partnerek célja, hogy validálják a HOPPex piactér forgalmi minőségét a közönség összetétele, a hirdetések megjelenítése és a hirdetői márkabiztonság szempontjából.

Az elmúlt évek ugrásszerű hirdetéstechnológiai fejlesztéseit, köztük elsősorban az algoritmizált értékesítést világszerte felfokozott érdeklődés övezi. Magyarországon 2015 óta nyílik lehetőség arra, hogy a hirdetők a hazai tartalomszolgáltatók felületeire programozott platformokon is nagyobb léptékben vásárolhassanak reklámokat.

A CEMP SH, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével 2015-ben alapított és azóta dinamikusan bővülő HOPPex prémium programozott piactér a hazai kínálati oldal legjelentősebb szereplője. A magas minőségű forgalom garantálása elengedhetetlen feltétel mind a médiatulajdonos partnerek, mind a vásárló hirdetők és médiaügynökségek bizalma szempontjából.

attila_vandor

“A programozott hirdetésértékesítés az egyik legizgalmasabb és legígéretesebb technológia, ami az online reklám piacát formálja,” nyilatkozta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője. “Ugyanakkor a jelentős várakozások mellett sok piaci szereplő túlzott óvatossággal viszonyul a témához. Ezért tartjuk különösen fontosnak, hogy olyan úttörő analitikai eszközökkel validáljuk a HOPPex piactér forgalmának minőségét, mint amiket az Enbrite.ly biztosít számunkra.”

“Az egyik legmAkos_Szaboakacsabb tévhit, ami a programozott piactereket körüllengi, hogy afféle fekete dobozok mind a kínálati, mind a vásárlói oldal számára,” mondta Szabó Ákos, az Enbrite.ly nemzetközi üzletfejlesztési vezetője. “A valóság azonban az, hogy az ilyen platformok belső működése nagyon is jól elemezhető. A forgalomból kiszűrhető a nem emberi eredetű és a más szempontból értéktelen inventory, tetten érthetők a hirdetéskiszolgálási anomáliák és a márkabiztonság szempontjából kifogásolható felületek. A médiatulajdonosok biztosak lehetnek benne, hogy jó társaságba kerülnek, a hirdetők és ügynökségeik pedig sikeresen optimalizálhatják a kampányaikat.”

Az Enbrite.ly 2014-ben elnyerte a neves finn startup fesztivál, a Slush nagydíját. A magyar fejlesztőcég elsősorban észak-európai és német nyelvű piacokon tevékenykedik, fő profilja az online kampány- és portfólióelemzés különös tekintettel a robotforgalom kiszűrésére, a márkabiztonsági szempontok érvényesítésére és a hirdetési csalások különféle formáinak felderítésére.

HOPPex

A CEMP, a Central Digitális Média és az Origo részvételével 2015-ben megalakult HOPPex – prémium programmatic piactér az IAB Hungary tagja. Mára 8 médiapartner felületeit értékesíti programozott módon. Technológiai partnere az amerikai Rubicon Project.

Ha tetszett a bejegyzés és szeretnél első kézből értesülni a programmatic világ friss híreiről, akkor csatlakozz a Programmatic Pro Facebook csoporthoz! A HOPPex Facebook oldalát pedig itt tudod követni.

Ajánlott bejegyzések

Start typing and press Enter to search