HOPPex-Enbrite.ly forgalomanalitikai együttműködés

Főoldal / Blog / HOPPex-Enbrite.ly forgalomanalitikai együttműködés

HOPPex-Enbrite.ly forgalomanalitikai együttműködés

hoppex_logo_05_light_blue_final_fulltextenbritely logo

 

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. A partnerek célja, hogy validálják a HOPPex piactér forgalmi minőségét a közönség összetétele, a hirdetések megjelenítése és a hirdetői márkabiztonság szempontjából.

Az elmúlt évek ugrásszerű hirdetéstechnológiai fejlesztéseit, köztük elsősorban az algoritmizált értékesítést világszerte felfokozott érdeklődés övezi. Magyarországon 2015 óta nyílik lehetőség arra, hogy a hirdetők a hazai tartalomszolgáltatók felületeire programozott platformokon is nagyobb léptékben vásárolhassanak reklámokat.

A CEMP SH, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével 2015-ben alapított és azóta dinamikusan bővülő HOPPex prémium programozott piactér a hazai kínálati oldal legjelentősebb szereplője. A magas minőségű forgalom garantálása elengedhetetlen feltétel mind a médiatulajdonos partnerek, mind a vásárló hirdetők és médiaügynökségek bizalma szempontjából.

attila_vandor

“A programozott hirdetésértékesítés az egyik legizgalmasabb és legígéretesebb technológia, ami az online reklám piacát formálja,” nyilatkozta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője. “Ugyanakkor a jelentős várakozások mellett sok piaci szereplő túlzott óvatossággal viszonyul a témához. Ezért tartjuk különösen fontosnak, hogy olyan úttörő analitikai eszközökkel validáljuk a HOPPex piactér forgalmának minőségét, mint amiket az Enbrite.ly biztosít számunkra.”

“Az egyik legmAkos_Szaboakacsabb tévhit, ami a programozott piactereket körüllengi, hogy afféle fekete dobozok mind a kínálati, mind a vásárlói oldal számára,” mondta Szabó Ákos, az Enbrite.ly nemzetközi üzletfejlesztési vezetője. “A valóság azonban az, hogy az ilyen platformok belső működése nagyon is jól elemezhető. A forgalomból kiszűrhető a nem emberi eredetű és a más szempontból értéktelen inventory, tetten érthetők a hirdetéskiszolgálási anomáliák és a márkabiztonság szempontjából kifogásolható felületek. A médiatulajdonosok biztosak lehetnek benne, hogy jó társaságba kerülnek, a hirdetők és ügynökségeik pedig sikeresen optimalizálhatják a kampányaikat.”

Az Enbrite.ly 2014-ben elnyerte a neves finn startup fesztivál, a Slush nagydíját. A magyar fejlesztőcég elsősorban észak-európai és német nyelvű piacokon tevékenykedik, fő profilja az online kampány- és portfólióelemzés különös tekintettel a robotforgalom kiszűrésére, a márkabiztonsági szempontok érvényesítésére és a hirdetési csalások különféle formáinak felderítésére.

HOPPex
A CEMP, a Central Digitális Média és az Origo részvételével 2015-ben megalakult HOPPex – prémium programmatic piactér az IAB Hungary tagja. Mára 8 médiapartner felületeit értékesíti programozott módon. Technológiai partnere az amerikai Rubicon Project.

Legutóbbi bejegyzések

Start typing and press Enter to search

Privacy Preference Center

Feltétlenül szükséges cookiek

Az oldal megfelelő működéséhez és méréséhez feltétlenül szükséges cookie-k. Kikapcsolásukra nincs mód.
A Google Analytics anonim méréséből való opt-outra a lenti linken található böngésző bővítmény telepítésével van mód.

Google Analytics, GDPR Wordpress plugin
Google Analytics [_ga]

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Are you sure?

By disagreeing you will no longer have access to our site and will be logged out.