Izgalmas időszak jön a magyar programozott piacon

Főoldal / Blog / Izgalmas időszak jön a magyar programozott piacon

Izgalmas időszak jön a magyar programozott piacon

A Magna Global évente kétszer adja ki programozott médiavásárlással kapcsolatos jelentését. Ebből kiderül, hogy több más országgal összehasonlítva hol áll a magyar banner és video eCPM, valamint megközelítő képet kaphatunk arról is, hogy mennyire vagyunk lemaradva a fejlett piacoktól.

Programmatic magnaglobal

A programmatic penetráció Magyarországon továbbra is alacsony. Jól látható viszont, hogy a fejlettebb piacokon az eCPM magasabb.

Az alábbi linken letölthető dokumentumban szó van még adatról, célzásról, TV-ről, videóról, viewablity-ről, szóval érdemes elolvasni!

Magna Global Programmatic 2015 – The Path Forward pdf letöltése

Legutóbbi bejegyzések

Szólj hozzá!

Start typing and press Enter to search

Vándor Attila