Új tagokkal bővült a HOPPex

Főoldal / Új tagokkal bővült a HOPPex
Vissza a hírekhez

Új tagokkal bővült a CEMP SH, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével a nyáron elindult prémium programmatic piactér, a HOPPex. Az indulás óta jelenlévő három nagy portfólió után elsőként a HRPortált is üzemeltető Brand & Standard Capital Kft., a Marquard Media és a Webbeteg Csoport csatlakozott.

 Három új tartalomszolgáltató csatlakozott az idén nyáron indult prémium programmatic piactérhez, vagyis a HOPPex-hez, mely kezdetben a CEMP, a Central és az Origo minőségi felületeit értékesítette programozott módon. Az új csatlakozók közül a Brand & Standard Capital három, a munka világával kapcsolatos portáljával lesz elérhető a hirdetők számára  (hrportal.hu, hrclub.hu, hrblog.hu), míg a Webbeteg csoport és a Marquard Media (joy.hu, playboy.hu, shape.hu, evamagazin.hu, instyle.hu, menshealth.hu, runnersworld.hu) főként életmód és egészség témában erősíti a HOPPex prémium felületeinek kínálatát. A HOPPexhez eddig csatlakozott kiadók havi 4,3 milliós látogatói bázisukkal a hazai internerezők 83 százalékát érik el, a userek által generált havi összes oldalletöltés pedig alig marad el az 1,3 milliárdtól*.

Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője elmondta, hogy mindig is az volt az elképzelés, hogy bővítik és színesítik a HOPPex kiemelt, prémium megjelenési helyekből álló portfólióját. Fontos partnerekkel, fontos szegmensekben erősödött a piactér és az első csatlakozási hullámnak még nincs vége, hiszen előrehaladott tárgyalásokat folytatnak több hasonlóan kiemelkedő hazai tartalomszolgáltatóval. A bővülés mellett nagyon fontos eredmény az is, hogy az októberi eCPM szint kifejezetten magasan, 1,43 eurós átlagon mozgott.

2016-ban várhatóan tovább növekszik a programozott értékesítésből származó bevétel. Nagy István, az Origo részéről azt jósolja, hogy nyugati mintára a magyar piac is átrendeződik és elmozdul ebbe az irányba.

Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezető igazgatója elmondta, hogy „2016-ban az automatizált értékesítésből származó new business bevételeinek többszörözését tervezi a HOPPexen keresztül a CEMP SH, amit a hagyományos és automatizált értékesítési csatornák összesített átlagárának növelése mellett fogunk teljesíteni. Ehhez a HOPPex lehetőségeit kihasználva tovább javuló inventory gazdálkodásra, illetve a mobil prémium felületek programozott értékesítésének hazai elterjedésére számítok.”

„Az automatizált értékesítés térnyerése még egyszerűbbé és versenyképesebbé teszi a digitális média felületeket a hagyományos média típusokkal szemben. Egyszerűen, átláthatóan, a kampány célokhoz illeszkedően lehet mérhető teljesítményű médiát vásárolni, amely a targetálási lehetőségekkel is kombinálva nagyon hatékony kommunikációt tesz lehetővé. 2016 a mobil és programmatic éve lesz a hazai média piacon és CMSales kínálatában.” – nyilatkozta Dunai András, a Centrál Médiacsoport Zrt. digitális üzletág igazgatója.

 

Az új csatlakozók október közepe óta folyamatosan tesztelik a HOPPex rendszerét és szolgáltatásait, a technikai próbák sikeres lezárásának köszönhetően pedig mostantól a hirdetők rendelkezésére áll mindhárom új résztvevő inventory-ja.

„Ez egy új és innovatív értékesítési módszer a hazai piacon, mely kiválóan egészíti ki a tartalom alapú hirdetési stratégiánkat. A nemzetközi tapasztalatok alapján hiszünk benne, hogy óriási fejlődés előtt áll. Éppen ezért szerettünk volna már a kezdetekkor jelen lenni a saját programmatic stratégiánkkal, melyhez a HOPPexet választottuk.” – mondta Lencsés Dávid, a Marquard Media digitális igazgatója.

A programmatic rendszerek fejlődését a rendelkezésre álló inventory szélesedése mellett az is egyértelműen jelzi, hogy dinamikusan nő a programozott csatornákon keresztül realizált display reklámköltés, mely a tavalyi évben kis híján elérte a 4,5 milliárd forintot**.

 

* Forrás: Gemius – DKT (15+ belföldi közönség, 2015. Q3. átlag); A statisztikák alapja a kiadók teljes elérése, nem csak a HOPPex piacterén elérhető inventory.

** Forrás: IAB Hungary Adex 2014

 

Start typing and press Enter to search

Privacy Preference Center

Feltétlenül szükséges cookiek

Az oldal megfelelő működéséhez és méréséhez feltétlenül szükséges cookie-k. Kikapcsolásukra nincs mód.
A Google Analytics anonim méréséből való opt-outra a lenti linken található böngésző bővítmény telepítésével van mód.

Google Analytics, GDPR Wordpress plugin
Google Analytics [_ga]

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Are you sure?

By disagreeing you will no longer have access to our site and will be logged out.

programmatic specialista