A HVG is a HOPPex-et választotta – tovább bővül a HOPPex

Főoldal / A HVG is a HOPPex-et választotta – tovább bővül a HOPPex
Vissza a hírekhez

A márciusi bővítést követően újabb három kiadóval növekedett a HOPPex. A HVG, a SmartSense és a Trinety Media csatlakozásával tovább színesedik a kínálat, immáron tíz magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületei érhetőek el a prémium piactéren.

A három legnagyobb hazai kiadó, a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével indított HOPPex-hez a tavalyi indulás óta már a Webbeteg, a MédiaWorks, a Lapcom és az MNO is csatlakozott. Most pedig három újabb szereplővel bővült a digitális hirdetési felületek programozott eléréséért felelős prémium piactér.

793px-logo_hvg-svg

Az új csatlakozóknak köszönhetően a hirdetők a korábbinál még szélesebb tematikájú médiafelületeket érhetnek el programozott vásárlási eszközzel. A HVG kiadó hírportálja, a hvg.hu komoly látogatottságával, véleményformáló hatásával befolyásos szereplője az online piacnak is. A SmartSense elsősorban a pc/gaming tematikájú kiadványairól ismert, a Computerworld, a GameStar és a PCWorld egyaránt jól csengő nevek számítástechnika területén. A Trinety Media portfóliója pedig meghatározó a bor, a gasztronómia, a wellness és fürdőzés világában, a Borászportál, a Vinoport.hu és a termalfurdo.hu értékes célközönséget tesz elérhetővé a hirdetőknek.

 

„Nagy öröm számunkra, hogy a HVG, a SmartSense és a Trinety Media is a HOPPex mellett tette le a voksát, biztos vagyok abban, hogy mindegyik fél sokat profitálhat az együttműködésből. A folyamatos csatlakozások azt mutatják, hogy a programmatic piac hazánkban is töretlenül fejlődik. Továbbra is várjuk az újabb kiadók csatlakozását is!” – mondta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője. „A HVG Kiadó tudatos és innovatív stratégiájának része, hogy minden fronton figyel és reagál az ügyfelek igényeire. Az online hirdetési felületeink programmatic piactérbe kapcsolása is ennek a stratégiának az egyik eleme. Hosszas mérlegelés után döntöttünk a HOPPex mellett, és bízunk benne, hogy a programozott hirdetésekkel szembeni óvatosságunkat a pozitív eredmények fogják megcáfolni.” – értékelt Kékesi Zsuzsa, a HVG online divízióvezetője.

 

A HOPPex a bővítés mellett nagy hangsúlyt helyez az innovációra, ezért a külföldi trendeknek megfelelően immár lehetséges a platformon kiadói adatokkal megtámogatott kampányok futtatása mellett a mobil- és a videómonetizáció is.

 

A közeljövőt illetően pedig a prémium piactér a hirdetők számára szezonális ajánlatokkal is készül, például ún. PMP-csomagokkal az e-commerce számára kiemelt jelentőségű Black Friday-re.

 

Start typing and press Enter to search

Privacy Preference Center

Feltétlenül szükséges cookiek

Az oldal megfelelő működéséhez és méréséhez feltétlenül szükséges cookie-k. Kikapcsolásukra nincs mód.
A Google Analytics anonim méréséből való opt-outra a lenti linken található böngésző bővítmény telepítésével van mód.

Google Analytics, GDPR Wordpress plugin
Google Analytics [_ga]

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Are you sure?

By disagreeing you will no longer have access to our site and will be logged out.

Újabb három kiadó csatlakozott a HOPPex-hez